Μην βουλιάζεις στην καραντίνα, περπάτα!


Άλλη μία καραντίνα μας ‘’βαράει’’ ξανά την πόρτα, άλλη μία καραντίνα που οδηγεί το μεγαλύτερο ποσοστό των ανθρώπων μπροστά από μία τηλεόραση να βουλιάζουν συνεχώς στον καναπέ τους…ΛΑΘΟΣ !!!!


‘’Μην βουλιάζεις στον καναπέ σου, μην βουλιάζεις στην καραντίνα ‘’

Δεν θέλει ιδιαίτερες γνώσεις για να καταλάβει κάποιος πώς και πόσο η σωματική άσκηση βοηθάει εσωτερικά και εξωτερικά τον οργανισμό μας. Για αυτό ‘’ξεκόλλα’’ από τον καναπέ σου και ΠΕΡΠΑΤΗΣΕ!!!! Δεν θα αναφερθώ επιστημονικά στη γυμναστική και στους τρόπους εκγύμνασης διότι όσοι αποτελούν μέρος του αθλητισμού είτε ως χρόνιοι ασκούμενοι είτε ως επαγγελματίες αθλητές έχουν προνοήσει για το πώς θα κρατήσουν ενεργή την αθλητική τους δράση εν μέσω καραντίνας. Θέλω να αναφερθώ σε κάτι πιο απλό και κοινό για κάθε άνθρωπο χωρίς επιστημονικούς όρους, γιατί στην πραγματικότητα δεν είναι επιστήμη το να έχεις μια καλή και γερή καρδιά σε συνδυασμό με ένα λειτουργικό σώμα το οποίο βρίσκεται σε μια ιδανική φυσική κατάσταση. Επανέρχομαι λοιπόν σε αυτό που έγραψα παραπάνω ‘’ΠΕΡΠΑΤΗΣΕ’’…. στην αυλή του σπιτιού σου, στο στάδιο της περιοχής σου στα χαλίκια ή στην άμμο της θάλασσας εάν είναι προσβάσιμη ακόμα και ανάβαση αν μπορείς να κάνεις στο λόφο ή βουνό της περιοχής σου εάν ενδείκνυται για πεζοπορία ή οποιαδήποτε είδους άσκηση κάντο. Ξεκόλλα από τον καναπέ και το κρεβάτι σου τα οποία σε ‘’βυθίζουν’’ στον ύπνο μεταφορικά και κυριολεκτικά καθώς έτσι κοιμίζουμε τον οργανισμό μας όσο και αν ακούγεται παράλογο ο υπερβολικός ύπνος είναι σαν την αϋπνία, θέτει σε καταστολή τον οργανισμό – όσο περισσότερο κοιμάσαι/κάθεσαι τόσο λιγότερο κινείσαι…. Άααρα τόσο το χειρότερο!!


ΓΙΑΤΙ..;;;

Γιατί είναι πολύ απλό όσο λιγότερο κινούμε το αμάξι μας τόσο πιο εύκολα ‘’σκουριάζει’’ η μηχανή, έτσι και οι ζωτικές λειτουργίες του οργανισμού μας ‘’σκουρίαζουν’’ και επιβραδύνεται ο ρυθμός με τον οποίο θα έπρεπε να πραγματοποιούνται με άμεσο αντίκτυπο στην καρδιαγγειακή λειτουργία (με απλά λόγια η καρδούλα μας θα τα βρει λίγο σκούρα)!!! Τι πιο όμορφο λοιπόν ένα περπάτημα – γρήγορο βάδην με ένα σταθερό tempo (όχι καφέ στο χέρι και βόλταααα…αυτό μπορεί να είναι η αποθεραπεία σας και η ανταμοιβή στον εαυτό σας) γύρω στα 30 – 45 λεπτά. Επίσης, όπως είναι φυσικό οι παλμοί θα ‘’πάρουν μπρος’’ και ταυτόχρονα θα ενεργοποιηθεί ο μεταβολισμός σας. Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να τονίσω πως οι παλμοί συνήθως κυμαίνονται από 90 και κάτω ίσως και στους 60 σε κάποιες περιπτώσεις σε κατάσταση ηρεμίας. Ιδανικά λοιπόν θέλουμε να φτάσουμε τους 120 παλμούς και σιγά σιγά εάν εξοικειωθούμε ανεβαίνοντας level κάνοντας και λίγο χαλαρό τρεξιματάκι θα τους ξεπεράσουμε. Ωστόσο, 120 παλμοί είναι μια ενδεικτική τιμή διότι εάν αυτή είναι η πρώτη σου επαφή με τη γυμναστική σίγουρα θα επέλθει πιο γρήγορα η κόπωση σε σχέση με έναν πιο ‘’σχετικό’’ που απλά μπορεί να ιδρώσει μόνο.


Επειδή λοιπόν ο καθένας μας αντιλαμβάνεται τα όρια του ας τα ορίσει αναλόγως ώστε να είναι εξίσου ευχάριστη και αποδοτική η προσπάθεια!!! Οπότε μην το σκέφτεσαι και πολύ βγες έξω στον ήλιο αν έχει η μέρα που απλώνεται μπροστά σου απορρόφησε βιταμίνη D, απόλαυσε τον ήλιο που δυναμώνει τα κόκαλα σου αλλά ακόμα και ήλιο να μην έχει ξέχνα τη γνωστή δικαιολογία ‘’έχει κρύο ώρα για κουβέρτα και καναπέ’’… μετά φυσικά και μπορείς να ‘’χουχουλιάσεις’’ εφόσον θα έχεις ενεργοποιήσει στο διπλάσιο το μεταβολισμό σου και θα έχεις παράγει περισσότερη ενέργεια στο κρύο, πράγμα που δυναμώνει και ‘’καίει’’ θερμίδες !!!


ΠΕΡΠΑΤΑ ΛΟΙΠΟΝ :D


Σας άρεσε το άρθρο; Μοιραστείτε το!

Recent

 

 

INSTAGRAM

  • Black Instagram Icon

FACEBOOK

  • Black Facebook Icon
  • Facebook - Black Circle
  • Instagram - Black Circle
  • LinkedIn - Black Circle
  • Facebook
  • Instagram